ترور دانشمندان هسته ای ایران

ترور دانشمندان هسته ای ایران

مرگ بر آمریکا

آبروی آمریکا را میبریم...

ترور دانشمندان هسته ای ایران

مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران در ۲۲ دیماه ۱۳۸۸ بر اثر انفجار موتور سیکلت بمب گذاری شده در نزدیک درب منزلش به شهادت رسید.

همچنین تروریست های ناشناس در تاریخ ۸ آذرماه ۱۳۸۹ با بمب، خودروهای مجید شهریاری و فریدون عباسی استادان دانشگاه را منفجر کردند که در پی این حوادث دکتر شهریاری شهید و دکتر عباسی و همسرش مجروح شدند.

داریوش رضایی نژاد، دانشجوی دکترای برق دانشگاه خواجه نصیر نیز در اول مرداد ۱۳۹۰ با اصابت گلوله نزدیک درب منزل در منطقه شرق تهران به شهادت رسید.

مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز نیز در ۲۱ دیماه ۱۳۹۰ توسط یک موتور سیکلت سوار در منطقه شرق تهران به شهادت رسید.
 ان شاء الله روحشان شاد و یادشان گرامی باشد و راهشان ادامه دار ...  آمین

در اقدامی انقلابی با اعلام پدر شهید احمدی روشن، از زمان توافق ژنو تا کنون؛ ورود دولتمردان دولت یازدهم به منزل ایشان ممنوع شد.

 

نوئت گینگریچ، سخنگوی جمهوری خواهان آمریکا، ۱۲ نوابمر ۲۰۱۱ اظهار داشت: عملیات با حداکثر پوشش مخفیانه برای توقف و اختلال در روند برنامه اتمی تهران، از جمله ترور دانشمندان ایرانی و اختلال در سیستم ها قابل حمایت هستند.

 

 به نقل از پایگاه خبری <بیزینس اینسایدر>، سناتور آمریکایی، ریک سانتورام، گفت:"هر دانشمند روسی، کره ای و ایرانی که بخواهد به برنامه هسته ای ایران کمک کند در امان نخواهد بود."


 در ادامه این اعترافات شبکه ان بی سی در ۹ فوریه ۲۰۱۲ در گزارش خود تصریح کرد: "مجاهدین خلق با پشتیبانی مالی آمریکا و آموزش از سوی نیروهای اطلاعاتی اسرائیل برای انجام عملیات ترور در ایران آماده هستند."


 روزنامه نیویورک تایمز نیز در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۲ نوشت "برخی از تحلیل گران معتقدند که جنگ های مخفیانه و ترور بهتر از جنگ و حمله نظامی از سوی اسرائیل و آمریکاست. در حال حاضر ترور، راهی جدید است که میتواند واکنش های ملی گرایانه و ناسیونالیستی در پی نداشته باشد."

امام خمینی(ره): آمریکا تروریست بالذات است.

امام خامنه ای: همچنانی که دشمن در دشمنی کردن، روش های خود را تغییر می دهد، ما باید هوشیاری خود را زیاد کنیم.

 

نویسنده:علی سحرخیز





وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , شهدا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده :
تاریخ : جمعه 20 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: